Operace

Provádím jak drobné operace v lokální anestezii tak rozsáhlejší standardní výkony či artroskopie v celkové či epidurální narkose.

Diagnosy vhodné pro operace v lokální anestezii jsou především:

• Syndrom karpálního tunelu
  • Lupavý zaskakující prst
  • Zánět šlach natahovače palce ruky
  • Ganglion a drobné bursy vyplněné tekutinou
  • Dupuytrenova kontraktura
  • Statické deformity prstů nohy

Operace pacientů s těmito diagnosami jsou pochopitelně prováděné ambulantně,bez nutnosti hospitalizace v nemocnici. Pacienti nepotřebují interní předoperační vyšetření,mohou před výkonem jíst, pít, po krátkém výkonu odcházejí domů.
Taktéž určité výkony prováděné v celkové narkose lze provést ambulantně,zde však pacient musí splňovat určitá zdravotní kriteria, musí prodělat interní předoperační vyšetření a musí nastoupit k výkonu lačný.Po výkonu je pacient po určitou dobu sledován odborným personálem na oddělení a pokud nenastanou nepředvídané komplikace je předán doprovodu k transportu domů. Podmínkou je vlastní odvoz z nemocnice.

Další variantou jsou prováděné výkony za hospitalizace. To pacient k výkonu nastupuje den před operací a propuštěn je několik dní po výkonu.

Zde jsou nejčastěji prováděné výkony:

• artroskopie kolenních kloubů
  • operace loktů,epikondylitid
  • statické deformity palců a prstů nohou
  • rekonstrukční výkony u pacientů s revmatickým onemocněním

Pacienty k nejnáročnějším operacím jako jsou totální náhrady kloubů-kyčle, kolena, ramene, lokte či rekonstrukční operace ramen odesílám na specializovaná pracoviště s možností asistence u těchto operací. Výhodou je opětovně komplexní léčba od diagnosy, provedení operace a následná péče indikujícím lékařem.